Followers

Thursday, January 14, 2010

taman dalam hati

nk cerita pasal taman dalam ati ni, teringat aku ngan membe aku semalam. Sebelum g daftar name di sekolah memandu(leh x dah tue br nk amik lesen?? ;p), aku melepak ngan membe aku at starbucks klcc. Mmg die ade msg aku ajak lepak, paler kusut katenya. Ini adalah disebabkan oleh awek yg amat disayangi pergi meninggalkan diri nye... eceh, geli aku bace susunan ayat aku tu. konon2 je muke ganas, badan besar tpi ati itu dalam ada taman punya... eh betul ke ni..

hahhahahha.. der, awak rilex je der.. saya yg ganas2 ni pon berbunga2 ati saya... xcaya awak bg la bunga kat saye.. paling2 pon saya maki awak je.. tapi nnt bunga2 kembang ar dalam ati sy... gile?? pompuan xske bunga.. bising2 kat mulot je... depan kaber2 der, blkg haaaa....

wa tau lu pon same... gaya nak brader2.. kalau lu brader sangat mesti ati lu tak goncang awek lu blah dr lu... kate mende gengshter2.. ofcos petik jawi jew adik2 datang... hihihihi... der2... badan mantop! muke ganash! alik umah nanis2...!! ilek la der.. wa pon cam, lu gak... tapi wa nye ganash2 pon, ati wa cepat cair der, klo kene ngan cara.. tapi kalau wa dah batu kan ati wa, spai mati la lu x dapat jumpe muke wa yg somel lagi kiut ni.. hihihihi....

lu wat2 ok je la der... nak wat camne.. nk buat taman dalam ati kene pkai fresh flower der.. pastu lu pon tahu, fresh flower ni lu kne maintain, salah jaga kurang kaseh sayang, kurang perhatian, lu punya bunga leh mati woo... so lu pandai2 la.. jaga baja, slalu lu siram air selamat la lu.. kalau pokok durian atau mangga lain la der, lu campak je bijik esok luse kene air ujan dah berakar... bunga len kene jaga bek punyee..

tapi kalau bunga tu dah kembang esok, bila dah start layu lu jgn plak biarkan je die der.. tup2 lu lak cari bunga2 len... wa bagi kaki wa yg kiut ni kat lu....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...