Followers

Friday, January 8, 2010

seducing mr. perfect

Hari ni aku rase lapang cikit, walaupun bile nk bernafas tu cam sakit2 dada, oleh kerana membace fesbuk si dia yg dipenuhi oleh comment2 dr x-gf2 si dia yg dah lame x muncul semenjak cinta kami kembali bertaut. (ayat xnk kalah). Aku cube untuk kuatkan ati aku, klo ini sbnrnye takdir untuk aku tempuh utk aku mendapat ape yang terbaik utk mase depan aku. Betul la cakap fida, 'cinta itu sweet' klu xder cinta, kite xkan ader rase cemburu, rase nk manje2, rase nk merajuk, rase ntah, xtau nak describe macam mane.. Bile xde depan mate jadi risau, bile nk jumpe jantung macam nk terkeluar2, berdebar2.. rase rindu sangat2.. Bile dah jumpe, balik nk rindu2 lagi, nk sms2 lagi, nk bergayut kat fon lagi..

Aku penah ty kat kawan2 aku, kenapa dah kua dating satu hari suntuk, berkepit sane cni, tp bile time balik cakap xpuas jumpe la, rindu la.. x cukup tu, pastu bergayut kat tepon lame2.. aku jd pelik, kadang2 aku jeles tgk dorang.. macam bf dorang x der keje lain. Masuk2 ofis cal, time lunch cal, alik keje cal, dah spai umah cal, nk tdo cal.. Aku x penah rase mcm tu..

Seblm ni aku bercinta dekat 10thn, tp bukan terus2an.. ader break2 jugak la. selama hampir 10thn tu aku xpernah ader rase cinta, wlupon aku bercinta. Tp aku mengaku aku mmg sayang kat die. Spai mcm2 die buat kat aku, but aku still terima die lagi. Spai semua gf2 die cal aku ty aku psl die lagi. Ade yg ajak jumpe sume.. tp aku jd cam ntah.. sakit ati, tp aku xleh nk wat pe. Pernah la aku berjuang hahahaha, tuk rebut ati die alik, tp aku berserah.

Kdg2 rase sakit ati kat dri sendri coz aku slalu pk kan sekeliling aku, takut kawan2 berckp pasal aku, takut nk berdepan dgn family die yang sentiase mempersoalkan tentang kahwin, kahwin,kahwin... Perempuan mane yg xnk kawin??tp dengan ape yg die wat aku tu, aku xleh nk lupekan, n aku takut die buat lagi...

Tp dah hampir lebih dr setgh tahun, aku wat hal aku sendri, aku lari dr die.. tapi mane aku pegi ade je bayang2 die... huwaa.. aku masih mencari........ dan terus mencari....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...