Followers

Tuesday, May 22, 2012

Cari Konsep Perkahwinan

Nak bercerita sikit pasal wedding concept yang updated sekarang ni. Mostly sekarang ni ramai yang suka pilih theme Fairy Tale & English Vintage. Mata aku pun turut rambang dek kerana terlampau banyak sangat yang cantik-catik. Sampaikan aku pun tak tahu nak pilih concept ape. Dah la aku ni jenis fussy gak la.

Contoh-contoh seperti gamba- gamba kat bawah ni

Kontemporari


English Vintage

Fairytale

Moroccan

 
Traditional

Ada macam-macam pelamin, semua ikot bajet kita macam mane.Oleh Majlis Persandingan aku hanya dibuat sekali iaitu serentak dengan pihak lelaki, maka aku adakan malam berinai.. Aku pilih baju songket moden untuk pakaian malam berinai. Design ala-ala baju2 Man kajang...

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/541133_3002649637429_1597981680_48468889_1740769384_n.jpg 
Warna belum decide lagi... 

Baju untuk bersanding pulak, aku ngah pening ni.. Nak pakai baju ape sebab banyak yang aku tgk menarik2.. Ha, kan aku cakap mata aku mesti rambang punya. 

 ni salah satu nya, inspire by ARIWEDDINGCOUTURE

Akhir kata, aku memang tak boleh nak decide sekarang aku nak dress yang macam mana. Tu belum masuk bab baju nikah lagi. Dok pening kepala ni. Ok la uols, sambung lagi nanti ye...

~love peace~
JL

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...