Followers

Tuesday, January 19, 2010

please go...

Sebenarnye aku mmg xder mood nk nulis kat blog, tp rase mcm dah xder org kot nk dengar masalah aku ni.. once again, aku ngah bz2 berchatting2, dpt lak fon cal.. thru ofis fon.. siapa lagi klo bukan dengan bekas tunang aku yg xabis2 dengan usaha nye untuk memujuk aku balik..

boleh tak dia berhenti buat semua ni... aku tahu dia memang sayang aku gile2 tapi sume dah lambat.. aku dah xleh pujuk ati aku terima dia balik.. aku tak boleh dan aku taknak aku sakit lagi... tolong la jgn pujuk2 aku lagi, please....

mase2 ni la nk merayu, mase ni la baru nak cakap semua ape yang aku suke, ape yg aku benci.. masa ni la baru nak cakap selama ni die concern sgt pasal aku... sume2 skarang... tapi dah lambat.....

boleh tak jangan bagi aku lagi sedeh dengan ayat2 ko tu?? kalau dah tahu aku macam mane jgn la sekse aku lagi.. lepas kan aku je.. wat pe nk simpan aku buat macam patung lagi??? pergila.. please.. aku sedeh sgt... dulu janji 5tahun je pastu nak wat umah yg ade tangga.. ni dah la relation ni 10tahun pastu makan ati je dah macam 9tahun.. tu la, time susah janji macam2 ngan aku, bile ko dah senang kau lupe kau.. bile kau jatuh baru kau cari aku balik.. kau bg janji2 manes agi kat aku......

please go!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...