Followers

Wednesday, January 20, 2010

Andai ini takdir buat aku.

x pernah pon terlintas kat otak pemikiran aku, yang akhirnya aku kne jugak alami semua ni.. Die kate aku jaja maruah aku?? die kate aku gunakan die sbb aku suka menumpang kemewahan org??? die lupa ke atas ape yg die dah buat kat aku?? Die lupe ke? idup aku jg tongkang terbalik sbb die?? die lupe ke, bile aku alik tanpa buat ape2 kesalahan die sepak terajang aku mcm anjing kurap? die ingat aku leh lupe ke? die lunyaikn bdn aku? sepak terajang aku?? lempang2 muke aku mcm aku ni patung yg xder rase sakit?? die lupe ke??

die nk bercerita pasal die bekorban tuk aku? fight ngan family die?? Aku? aku xpenah buat sume tu? spai aku membelakangkn family aku?? die lupe?? die nk kate mcm2 kat aku? pasal kehidupan aku? die kate aku kaki mabuk?? die lupe?? semua tu mase aku dengan die?? tp bukan bile aku tgglkan die?? wuduk aku, sujud aku bkn utk aku tunjuk kat die..

Astagfirullah, aku nk tulis blog ni pon aku kne beristighfar panjang.. byk sangat bende yg menyentuh ati aku.. Die kate aku seksa die? die ingat x yg die x penah nk bg aku peluang utk aku buat keputusan aku, yg die tahu aku kne puas kan ati die?? Dlm pd mase yg same die hasut mak aku?? Skrg? bile aku btl2 nk buang die jauh dr idup aku, die dtg tuk kerohkan keadaan aku bersama teman baru?? teman yg slame ni, bagi support kat aku? teman yg slame ni tahu cerita luar n dalam aku??

utk puaskan ati ramai org, aku xkan buat kesilapan yg sama lagi skali. Aku x kan biarkan dorang amik ape yg sbnrnya milik aku.. Klu ini takdir utk aku, segala dugaan, aku redha. Dan andai di takdirkan, satu hari nnt, org yg sedang berdiri kukuh die sebelah aku ini akan pergi meninggalkan aku jugak, ini lah takdir aku... ini lah takdir buat aku.....

1 comment:

  1. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul, relax r wei,selagi hidup selagi tu mslah tak benti2!sabar jer banyak2 wei..mntak kat Allah permudahkan semua ni..amin..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...