Followers

Tuesday, January 12, 2010

Si Hitam (Part 1)

Pagi2 dah bg aku suam2 kuku.. Si itam manis ni dok bz nk update blog die. Aku dok terpk2 nk buat ape.. Ni x abis la die dok teringat citer mlm tdi... hish, klo aku tahu, aku dah rembat die pkai buku lali aku ni mlm td...


Punye la asik melepak berhari2 dengan cerita jk2(jiwa kacau,jiwa kosong) kami... Pk itu, pk ini.. Last2 mlm td baru terbukak cerita dr zaman kecik spai la citer kitorg mule2 kawan dulu.. mau x meleleh air mata dok teringat kisah 6, 7 thn lepas ni. Dengan berseluar yengki dan berseliper jipon. hehehehe, sbnrnye die ni gaye nk Grunge... ish3x...fida, fida.


Die ni dr Kedah, mai dengan mak angkat die la konon. Kami panggil mami. Si fida ni step2 cam budak baru nk up kan?? tp dok nak jaga air muke mak abah kat kg tu, so die kne la control perangai ckit.. Nak2 mule2 tumpang duduk kat umah Mami.


Aku pon penah kene bodoh2kan dgn si itam ni.. Name die NORAFIDAH BAHAROM, nickname die FIDA, biase la sesi suai kenalkan? Aku pon ty.. "Kat kampung org panggil ape??" Die pon ngan muke innocent jwb, "Ooo, dorang panggil nora..", aku anggukkan je.. tgk ciri2 kebaikan n kesucian mmg terserlah pada kening degawannya itu. Br aku tau skrg aku kne tipu.. Pantik nye fida..!!


Nak citer pasal karector die ni, ssh.. Sbb time tu die mmg pendiam.. Kami ni mmg setan la. Cume kami jenis x hasut2 org.. :D Die paling takut time tu bile membe aku lagi sorang ni bawak kete macam sia#.. mcm nk tercabut nyawa la.. si fida ni akan menjerit2 la dlm kete tu.. Dok mengucap la, beristighfar la.. mcm2 la.. last word "weh, dah la, aku xnk mati lagi, aku xkawin lagi!!!!".. bleh?? 


Klo nk citer karektor aku ni, aku ni jenis slumber cume muke aku ni la cam ayu2 cikit. 1st impression, org akan dpt tangkap la aku jenis org yg ske cover cun.. Dressing pon time tu aku cam ala2 simple tp xde la nmpak cam dak2 underground ke hape ke.. so bile kua ngan si fida ni, rase cam malu pon ader ar.. Sbb die style cam dak2 melepak2 yg x alik 2,3 ari tu.. hahahah.. 




ha ni time, aku jiwa kacau.. Dok alik kg die a ni...



Time ni aku dah hampir berjaya la ubah die ckit2.. walaupon muke die cam kerek ckit..
Grrrr....


Hurm, aku cube utk mencari pic2 lame.. waktu aku dengan die.. aku ade ingat aku ader simpan pic2 kitorg mase g teluk cempedak same2 dulu time tu tahun 2005 rase nye.. nnt aku akan upload n continue story ni...


penat nk memikior kan.. xterlahir ngan penulisan.. dok membayangkan muke sahabatku ini dimase lalu.. buat air mate aku nk meleleh sbb geli ati ngan karenah die yg mcm setan...





p/s: rupe paras bukan jd ukuran tuk aku kawan ngan ko wahai si itam yg cute... :-p






2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...