Followers

Wednesday, December 29, 2010

Hampir ke Hujung pt.4 (GOODBYE 2010 - End)

Tak tahu nak buat apa, pagi2 masuk ofis, kosong.. semua org xde, ke aku yg sampai TERawal hari ni? Rutin macam biase la, campak beg, on PC tros check email diikuti dengan FB, cuci2 mata.. Arini besday 1 of my bff. Mase skolah dulu rapat gile, skrg ty2 kabar kat phone jek. Macam biase la, masing2 dah bekerja and ade life sendri, maybe leh arrange some gathering among us..

Berbalik pada motif utama aku menconteng blog aku ni nk kongsi citer closing for this 2010. Masuk arini dah 363hari tinggal lagi 2hari je, then masuk tahun baru. Cam x caya la dah nk 2011, dulu mase 2000 aku baru form 4, dem! "it was like yesterday".. Malasnye nk perah otak nk ingat cerita2 yang dah lepas sepanjang tahun 2010 ni.

Seingat aku, awal tahun dulu aku cam jiwa kacau, ilang arah xtau ape yang aku nak at the same time aku xjumpe ape yg aku cari. At the end, aku jumpe someone yg paham aku, sentiase menemani aku, cuba buat yg terbaik tuk aku, cube berkorban ape sj untuk aku, mencari jalan utk menyelesaikan masalah aku, n macam2 lagi, sume utk aku.. katanye.......

Ade jugak mende2 yg sentiase buat aku kehilangan brader2 aku, bile aku terfikirkan tentang kawan yang aku dah percaya giler, tp at last amat mengecewakan aku. Patah ati aku, rase cam xnak kawan dah dengan sape2. Keras2 aku ni, lua je, bkn kat dlm. Tapi kalau dah menjadi batu buat la ape pon, spai bila2 aku mmg xkan layan. Pelik la bila aku yg xde pape ni sentiase menjadi saingan kat kwn2 aku sendri.. biala, tu malas nk pk tu, terus migrain.

Keje aku ni, semakin hari semakin bertambah scope nye. Takde la nk mengeluh sangat, sbb i love my job! Politik kat semua tempat ade, memang sucks! tapi aku follow my feet. Aku tak sabar2 nak tunjuk skills aku nak wat keje2 laen. Insyaallah, semuanye berjalan lancar.

Celebration? Erm, xtau lagi. Xfikir kan lagi. takde plan pape pon. Tunggu la sape2 roger nnt.
GOODBYE 2010.... Byk kenangan pahit ataupon manis. Yang manis aku nak simpan bukunye, yang pahit aku nak buang jauh2... :)

~jl~
love peace

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...