Followers

Thursday, December 30, 2010

Congrat malaysia....

Masih xde keje lagi.. Sampai2 ofis pagi td, terus aku sort surat2 atas meja, tgk kat cover paper arini semua gamba team Malaysia menjulang piala katanye.. Tros aku masuk bilik MD, "Morning Michel!", "Morning to you, congratulation to Malaysia, so u hepi for 2morrow?", aku pon senyum meleret, tapi xde jawapan.. tros bos aku tetibe bersemangat "Malaysia boleh!!", terus aku tergelak2 dalam bilik die. Aku tahu die pon pening kepala sbb asik cuti jek.. hahahah, org macam aku jek yg hepi.. :)

Hape la dok harimau2, berlawan lak ngan garuda.. hihihi.. Nway, Congrats to Malaysian.. Proud to be Malaysian, and yang penting jumaat ni cuti bagi meraikan kemenangan Malaysia football team dlm AFF Suzuki Cup 2010 yang menewaskan Indonesia full point 4-2. Dengan aku skali mengaum2 dekat rumah malam td. Kecekapan si Khairul Fahmi tu mmg menjadi buah mulut. Kat FB xpayah cerita la. Status semua yg pompuan sume "Love FAHMI", "I love u la KF", "KF u're my hero", dan mace2 lagih.. haaa, kecek kelate kawe ni.. Khairul fahmi men tuk club Kelantan.. alahaii..

Ramai yg dah tahu Fahmi dah ade gf.. tetibe!!... Camne rasenye bile tetibe fofular? kat fb macam2 org add request as a friend, blog gf die tetibe nek spai 1000 follower. hahahaa.. Macam2.. Nway, hepi for both of u, walaupon aku x kenal siape dorang... :p tapi aku kenal rimau.. hihihi..

~jl~
peace

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...