Followers

Wednesday, December 22, 2010

Hampir ke Hujung pt.3

Windu nye aku kat oyen aku.. mak msg2 cakap owen xbalik2 agi.. macam2 hal jadik nye.. dah la last skali aku jumpe die mlm tu dalam kul 9lebih, time2 ngah pektis2 gitar tu die dok nk men skali, aku bg ukulele die xnk plak.. dengan tangan2 aku skali die strum gune kuku die.. aku pon dgn x sengaja tros angkat dan.................. die dipintu pulak tetibe, oleh kerana tercampak...
semua org dgr mmg aku bising2 kat owen pasal kaco2 aku.. xkesah la klo die nk bagi tgn2 aku sume parut dek kerana cakaran maot die tu, yang aku x leh tahan kesakitan yg membuatkan aku x terkawal tindakan refleks dr tubuhku.. oyen cam biase la.. die mmg berdendam dgn aku.. tp aku mmg x hirau pape sbb aku tau, nnt die datang kat aku alik.. :))
tetibe aku terjaga kul 3pg camtu la.. aku isi biskut rangup frieskies die dalam mangkuk die sambil aku goncang2kan balang tu nk bagi die lari kat aku, tapi diam.... pastu diam agi.. aku pon malas nk layan, so aku masuk bilik n aku sambung membute...
dah masuk 3 hari si oyen xde.. sunyi gile, sime x kene, pastu aku paling2 skali tacing.. walaupon aku ni ade sikap brader2 an.. wa mmg ganas gile.. eh, xde la.. eh, dulu xde bele kucing, eh, betul.. laa, nk tipu ape.. Eh, mane ade menangis kat ofis, eh xde la.. hish x caya lak.. hishhh, ane ade spai call kawan2 menangis kat dorang, eh wa brader2 la ati kental.. CHOI!!
Aku bukan pe, aku nk kate rapat sgt tu xde la, tp die teman aku gaduh kot, so bile die xde tu aku cam boring la.. oyen oh oyen... Suke la wat brader2 camni.. brader susah ati tau.. Masuk ari ke3, aku alik2 umah je die dah berdiri blkg mak, nk terkam aku.. xsempat die terkam aku yg terkam die, pelok2 die, kish2 die... hishhhh, dr oyen dah jd kelabu, dah mandikan pon dok camtu je.. ngan kurus die..

kerek2, ha, dah kene bungkus...


bab nk snap pic die je, mule la buek2...


nk kene picit ke tgn tu....??

alololo, meh cni mehhh.. comey2 ucukkk..

haaa, ni la post yg paling die ske...

mmmmm.... same!

ni paling x leh blah, ni bukan die ngah main ye. Die mmg membute...

geletek perot tu br tau...

**oyen jgn la wat brader2 camni.. brader2 xske tau.. betul, brader2 mmg sayangg kat oyen, jgn la test brader... haishh
~jl~

2 comments:

  1. siot jer!oyen tdo mcm ko wey..hahahaha!bader2 konon,phuiiihhh!oyen hilang nanes2 x hengat!

    ReplyDelete
  2. sape yg nanes2 tu.. halamak.. salah horang la.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...