Followers

Thursday, May 30, 2013

Angan-angan nak buat europe trip

Aku rase dah lame aku tak hapdet blog aku ni dengan mende-mende kecik seperti kisah peribadi atau kisah sekeliling aku, kecuali bab sharing pasal wedding atau bercuti la macam biase. Selain dari mencari rezeki tambahan, aku kini nak start menabung balik untuk percutian seterusnya.. Berangan nak ke EUROPE uols.. Mampu keh????


Sebenarnya angan-angan nak ke Kota Paris.. Kaedahnye kan... Tapi dah alang-alang ke sana, apa kata kalau kite buat tour sekali dengan jiran-jiran sebelah menyebelah.

Buat masa ni, yang ada dalam pemikiran aku adalah, Switzerland, Germany, Netherland, and the Great Britain(nak pergi manchester ok)...

Kalau ikutkan aku memang nak pergi mase honeymoon aritu, tapi bajet ciput, mane nak sampai sane. Tak kan nak pergi 4hari je kan? Kene pikir jugak tempat tinggal n makanan kat sane.

So far listing aku penuh je tempat yg aku WAJIB pergi kat sane nanti, tapi budget belum siap lagi.. Pergh, besar jugak belanjenye.. En. Suami setuju saje.. Cume kene kerja keras la nak kumpul duit uols. Hahahahaa..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...