Followers

Sunday, October 7, 2012

Kronologi Persiapan Perkahwinan: 82 Hari Lagi

Assalamualaikum...

Hai, sedar tak sedar makin dekat pulak harinya.. im getting nervous!! bukan sebab apa, sebab preparation yang ala-ala je ni.. huahuahua. Dikala ini, ku sedang menyiapkan beads tuk baju nikah. Akan ku upload review-nye nanti. Buat masa sekarang ni tak sampai pun 10% siap design so kalau upload pun x nmpak rupanya.. hihihihi. tak sampai 10% kerana last minit baru dapat idea, lepas tu manik aku beli sepeket je hari tu, yg wrna yang aku taknak pakai ada lah. Yang aku nak guna tak cukup!.. hehehehe.

Naik pening jugaklah nak pilih design ape nak buat. Kalau guna patch lace mungkin keje lagi senang. Tapi masa agak terhad untuk aku keluar pergi cari barang. Harap-harap bila dah siap nanti menjadi la seperti yang aku inginkan. :)

~Love Peace~
JL



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...