Followers

Wednesday, August 31, 2011

Eid-Fitri 2011

Salam Eidulfitri, Salam Merdeka Raya for year 2011. :)

Hari ini adalah hari kedua menyambut Syawal. Aku kat rumah cam biasa. Bangun pun jam 11pagi tadi.. Awal pagi tadi je cam kecoh2 sikit, sebab mak, kak su and anak2 buah sume bersiap2 nak balik kg dekat Tg. Karang. Biase la dah jadi rutin, raya ke-2 @ ke-3, mmg adik beradik mak akan berkumpul disana. Aku? Kadang-kadang kene pakse gak ikot. hihihih..

Sementara ngah ade mase sikit ni, aku mengadap la screen 24" aku ni.. Lepas ni da kene start wat cuppies. Bz sikit la..

Tema sambut raya tahun ni, kat umah aku sederhana gile2.. hahaha,cookies pon sume last minit, aku pun x sure ade brape jenis. Aku dok bz nak settlekan pasal Candy buffet raya ke-4 nnt. Tapi preparation mmg aku x stop2 buat, since last month.. This week plak, bz nak settlekan food2 die lak..

Actually aku banyak lagi tinggal nak settlekan, tapi xtau la asal la badan aku lemau sgt.


Family saya

adik saya

family lagi :)

lalallala- syiok sendri

with him

otw ke umah bakal mertua.. woot woot!!

ok2.. tukar baju n beraya di cinema.. huhuu


***end***


Love peace
~jl~



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...