Followers

Thursday, October 28, 2010

sampai bila?

mula hari baru, mula tajuk baru, mula tahun baru mula sume nak baru.. tapi xsemua itu baru.. setiap hari, setiap mase, menyusun strategi idup aku.. Kadang2 hampir bosan jugak.. Kadang2 rase diri tu down jek.. buat bende semua tak menjadi. Pikir2 balik kat mane salah kite tu.. Aku ada masalah yang aku tak tahu lah siapa yang boleh selesaikan sekarang ni. Aku sendiri atau orang lain? lagi jauh aku lari lagi dekat die datang... aku bukan shape2 okey.. ni bukan nak cerita pasal aku ade orang ketiga antara aku dan dia. Tapi mungkin bayang2 lalalal yg hado... haa, ade aku kesah? kadang2 jadi macam tercabar, tapi untuk ape? tapi aku ni mmg pantang dicabar2 ni.. tapi aku bukan hipokrit.. aku tak puas ati aku akan cakap, tp untuk ape kalau semua bende tu dah jadi kisah silam.. hish, kacau jiwa la macam ni.. rase nak je aku nangis kuat2.. aku nak jerit kuat2, tapi sume tu kat dalam hati aku jek.. siyes, rase mcam x puas hati membuak2.. tapi sape yang kesah?? tp kat dalam ati aku ni slalu tanya die betul2 ke sayang kat aku? atau bayang2 silam dia masih kat ati dia lagi? kenapa aku tacing gile sedangkan sebenarnya aku 'cool' gile mende2 camni... ke aku terasa sbb dia macam x amik berat pasal aku ngan dia? tp aku paham... aku tahu ade mende yang sekat dia, tp kenapa aku xsedap ati?? ape lagi? takkan aku x percaya dia memang sayang aku gile2?? nape dengan aku ni?? arghhh... serabot la.. ke aku yang serabotkan diri aku sendri sebenarnye.. siyes la, aku xleh kuat.... tapi aku wat2 cam aku kuat.. tapi lame mane...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...