Followers

Thursday, October 12, 2017

:::Unplan Trip to Samui - Part 1:::

Salam,
Dah lama rasanya x update blog yang dah bersarang ni.
Next, vacation yang sebenarnya, tak plan pun. Tibe-tibe kawan aku whatsapp tanya nak join ke tidak pergi Koh Samui bulan OCT. Dia bg details flight yg bila aku tengok, masih dlm bajet lagi RM 164 (return). BTW, aku x sure la berapa harga kalau peak season. Sebab penyebab jugak, adalah aku dah lama x bercuti, so harus la join sekali.

Aku terus beli flight tiket tu. Now, tunggu dia update aku hotel mane nak stay masa di ko samui. Aku harap dia pilih hotel yg mur-mur je.. Dah trip ni 3hari 2 malam, so aku rase pun hanya ade sikit mase je nak lepak bilik iaitu masa nak tido. Buat masa ni, dia x de update aku apa2 lagi.. Dia kata lagi seminggu nak 'ger' baru dia akan rojer aku.. Dia expect timing kitorang pergi tu, 'off season' so byk je hotel.. (kalau aku lagi prefer settlekan hal hotel n flight, pastu dah x yah pk) Tapi ni 1st trip aku join dia, so xnak la push2 hal ni.. Dia yg organise... Well, nanti aku update la ye.

Note: Kat dalam draft masih ade lagi trip ke Ho Chi Minh yang dah pending bertahun.. Tak habis tulis lagi weyyy.. hahaha
***********************************Love****************************************

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...