Followers

Friday, November 9, 2012

Kronologi Persiapan Perkahwinan: Photobooth Corner

Assalamualaikum,

Aku starting memikirkan tentang photobooth for my wedding.. Ikutkan aku dah appoint vendor : ThePhotobooth Corner. So aku berangan pasal registration table nanti, aku yang akan deco.. Tapi biasa-biasa je la.. Simple but nice.

Photobooth? Theme xde, tapi props semua aku dah standby.. wahahahha. Concept untuk photobooth tu xde pulak aku pikir. Tapi aku ade lah google

Tak mungkin yang ini, sebab aku bukan concept garden 

Yang ni ok jaga, tapi tengah dipikirkan... hmmm

Tak mungkin aku menggunakan backdrop macam ni..

Yang ni nampak casual, macam ok je..

Yang ni pon caro gak..

Tengah pikior la ni.. Tak tau mane satu nak pilih nye pun.. hmmmmmmmmm

~Love Peace~
JL


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...