Followers

Friday, September 24, 2010

penat

bukan jauh pun aku lari
bukan jugak pantas dalam mencari
tapi ku udah penat, jenuh, jemu..
buntuh aku mencari erti yg sejati

bukalah pintu engkau
berilah aku kecapi rasa indah utk dinikmati
berapa byk utk kau perlukan waktu
untuk memahami, mengamati, mengenali
kelak kau ia yg memakan diri

aku sudah jemu,
mencari erti cinta

aku sudah jemu
mahu mengenal cinta

aku sudah jemu
membiarkan ati aku luka

aku sudah jemu
merasakannya

atau aku yg belum jumpa
dia yg sebenarnya cinta

Oh Tuhanku, Kau berila aku kekuatan,
Kau berilah aku jalan,
andai ini sebenarnya jalan untuk aku mencapai kebahagian aku terima Ya Allah,
Kau yang Maha Mengetahui..
Kau tabahkn lah hati aku menjalani dugaan yg kau beri ini.
Semoga dgn dugaan yg kau beri ini, aku akan temui kebahagiaan.. Aminnn


~julialatif~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...