Followers

Thursday, May 27, 2010

calender!!

Dah nk masuk 10hari aku x bukak blog ni, cam biase la aku klo 'JK' bru la aku nk bukak blog ni, wat luahan isi hati aku yg 'kengkonon' tu. :) mcm2 activiti yg aku susun smentara nk ke ujung tahun ni.. Rase betol2 la cam cepat je mase berjalan.. ni dah ujung bulan.. Gaji pon dah masuk.. :D bertambah2 lebar la senyum saye!! saye ske!!

Esok adalah hari cuti awam di malaya! Hari wesak... Nak2 jatuh ari jumaat.. so cuti straight spai ahad.. xde activity menarik selain dr rase x sabar2 nk spend time ngan poktal. xsabar2.. tp poktal mmg ngah byk keje.. bzbzbzbzbzbz. but he always reserve the time for me!..huhuhuhu.. xtau nk g ane, tp nk g cari baju sbb wedding yati dah nk dekat..

2nd week of june aku bz ade annual dinner for company ni.. almaklom la dlm golongan organizer kan, so bz2 la.. ngan door gift, nak2 plak ade 3org minister nnt yg dtg... adoi.. dorang letak aku kat frontline.. adesss, kne cari dress agi. haish macam2.. pass the annual dinner tu sume keje cam dah settle ckit except yg nk tacap2 je, yg keje lame pending tu.. bulan 7 france school holiday, sume alik sane, termasuk bos saye!!! sronok nyeee MERDEKA... die alik m'sia nnt teros kami pegi company trip.. either Kuching, KK, vietnam @ bali.. mane2 pon x kisah janji travelll... waah ske gtu.... :D

kawan saye dah cal pagi tdi, asked to spend time at her houz this weken. kebetulan lak ade wedding kawan kami di kawasan umah die tu... :D yeay! makan nasi minyakk!! xsaba..

*****plan nk bercuti ngan poktal :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...